Lämna synpunkt
Ingenting är så bra så att det inte kan bli bättre! Genom att lämna synpunkter på kommunens verksamheter i form av beröm, förbättringsförslag och klagomål bidrar du till att utveckla verksamheterna. Dina synpunkter är viktiga och vi vill gärna veta vad du tycker.
Vad händer sen
Din synpunkt kommer att handläggas av tjänsteperson i den förvaltning som ansvarar för det som synpunkten rör. Du ska få återkoppling inom 14 dagar.
Återkoppling
För att få återkoppling via "Mina sidor" i e-tjänsten måste du logga in. Vill du vara anonym får du inget svar, men din synpunkt tas emot och handläggs på samma sätt som om du lämnat kontaktuppgifter.
Offentlighet och sekretess
Din synpunkt blir en inkommen handling och kan därmed komma att begäras ut som en allmän handling.
Rutin för hantering av synpunkt
Rutin för hantering av synpunkt
Felanmälan
Om du istället vill göra en felanmälan gällande exempelvis gatubelysning eller vattenläcka finns information om det under sidan Felanmälan på kommunens webbplats.